Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74054772
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Impozite si Taxe -> Impozite si Taxe

Întrebări
Intrebarea nr. 3243 din data: 21-06-2010 pusa de mitocaru maria :
·  Stimate domn/doamna, As dori sa aflu de unde se pot cumpara, si cand, timbru fiscal si chitanta, necesare pentru schimbarea actului de identitate. Va multumesc. Cu respect, Maria Mitocaru

Intrebarea nr. 3227 din data: 05-06-2010 pusa de Rosu Iulius :
·  Am o societatea comerciala care are sediul social si punct de lucru in judet. Daca deschid un punct de lucru in Arad trebuie sa platesc taxa de salubritatea?

Intrebarea nr. 3207 din data: 18-05-2010 pusa de rekican hainalka :
·  va rog sa imi spuneti daca este legal ca la o asociatie de bloc locatarii sa plateasca impozitul pe salar in fiecare luna al administratorului?in cazul in care nu ce se poate face ? va multumesc anticipat.

Intrebarea nr. 3198 din data: 07-05-2010 pusa de Racz Cristian :
·  Am ramas in urma cu plata taxelor,dar in data de 27 Apr 2010,tot.Adika am fost la zi.Peste 14 zile de la acesta plata,am primit notificare de poprire de cont,din cauza neplatii taxelor.Va rog sa imi spuneti cum este posibil sa fie atata lipsa de comunicare intre departamentele celor de la finante?este posibil ca timp sa 10 zile saq nu se dea nici un refresh la incasari?Asa se pare.Cine imi plateste mie paguba produsa de acesti functionari care au trimis scrisori la toate bancile unde am cont si acuma sunt bun de plata pentru aceste plicuri?15 lei un [lic?mi se pare aberant de mult.Daca se verifica la timp plata nu mai era nevoie de o cheltuiala in plus. Va multumesc,cu Respect Racz Cristian

Intrebarea nr. 3187 din data: 26-04-2010 pusa de Iosif Benea :
·  Buna ziua. Am o intrebare.Sunt propietar 4 ha.teren arabil.Am dat in arenda cu,produse fix anuale,(nu la procent).Sunt obligat sa platesc inpozit pe venit.Multumesc.



Răspunsuri
Intrebarea nr. 3243 din data: 21-06-2010 pusa de mitocaru maria :
·  Stimate domn/doamna, As dori sa aflu de unde se pot cumpara, si cand, timbru fiscal si chitanta, necesare pentru schimbarea actului de identitate. Va multumesc. Cu respect, Maria Mitocaru
Raspuns din data de 09-07-2010 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam ca puteti achizitiona timbru fiscal si chitanta, de pe strada Vicentiu Babes nr. 11 - 13, vis - a - vis de sediu Directiei de Evidenta a Persoanelor Arad, unde schimbati actul de identitate, intre orele 8.30 - 13.00 - zilnic, joi intre 16.00 - 18.00 - pentru timbru fiscal, si 16.00 - 18.30 pentru depunere acte.
Compartiment Audiente
Sus

Intrebarea nr. 3227 din data: 05-06-2010 pusa de Rosu Iulius :
·  Am o societatea comerciala care are sediul social si punct de lucru in judet. Daca deschid un punct de lucru in Arad trebuie sa platesc taxa de salubritatea?
Raspuns din data de 07-07-2010 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:

Conform Hotararii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 430 din 2009, pentru anul fiscal 2010:
- anexa nr. 7.1, punct 8, art. 1:"Pentru luarea in evidenta ca platitori ai taxei de salubritate, persoanele juridice vor depune o declaratie care sa cuprinda cantitatea in mc de deseuri produse intr-o luna(...)".
Art. 2:"Pentru luarea in evidenta ca platitori ai taxei de salubritate, o persoana juridica nou infiintata va depune declariatie de impunere in teremn de cel mult 30 de zile de la data eliberarii Certificatului de inregistrare fiscala si a Certificatului de inmatriculare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.(...).".
- alin. 4:"Cantitatea declarata de persoanele juridice este cea efectiv produsa, dar nu mai putin decat cea stabilita:
- pana la un angajat inclusiv - 0.3 mc/luna
- 2 - 3 angajati inclusiv - 0.5 mc/luna
- 3 - 10 angajati inclusiv - 0,7 mc/luna
- peste 10 angajati - 1 mc/luna
- alin. 6: Persoanele juridice care au in municipiul Arad mai multe puncte de lucru, vor depune o singura declaratie cumulata pentru toate punctele de lucru la care se va anexa o situatie care va cuprinde urmatoareledate:
- adresa fiecarui punct de lucru
- cantitatea de deseuri produsa la fiecare punct de lucru.
Compartiment Audiente
Sus

Intrebarea nr. 3207 din data: 18-05-2010 pusa de rekican hainalka :
·  va rog sa imi spuneti daca este legal ca la o asociatie de bloc locatarii sa plateasca impozitul pe salar in fiecare luna al administratorului?in cazul in care nu ce se poate face ? va multumesc anticipat.
Raspuns din data de 29-06-2010 :
Stimata doamna,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Art. 57, alin. (1) din Legea nr. 571/2003 (Codul Fiscal), cu modificarile si completarile la zi, prevede ca “beneficiarii de venituri din salarii datoreaza un impozit lunar, final, care se calculeaza si se retine la sursa de catre platitorii de venituri”, iar art. 111, alin. (7) litera b), din O.G. nr. 92/2003 (Codul de Procedura Fiscala), republicata in M.O. nr. 513/2007, cu modificarile si completarile ulterioare, stipuleaza ca impozitele aferente veniturilor din salarii se platesc ”semestrial, pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare semestrului, de catre asociatii, fundatii sau alte entitati fara scop patrimonial, cu exceptia institutiilor publice”. Pentru informatii suplimentare puteti apela numarul de telefon 0257-202.729 al serviciului care se ocupa cu asistenta contribuabililor din cadrul A.F.P. a Municipiului Arad.
Compartiment Audiente
Sus

Intrebarea nr. 3198 din data: 07-05-2010 pusa de Racz Cristian :
·  Am ramas in urma cu plata taxelor,dar in data de 27 Apr 2010,tot.Adika am fost la zi.Peste 14 zile de la acesta plata,am primit notificare de poprire de cont,din cauza neplatii taxelor.Va rog sa imi spuneti cum este posibil sa fie atata lipsa de comunicare intre departamentele celor de la finante?este posibil ca timp sa 10 zile saq nu se dea nici un refresh la incasari?Asa se pare.Cine imi plateste mie paguba produsa de acesti functionari care au trimis scrisori la toate bancile unde am cont si acuma sunt bun de plata pentru aceste plicuri?15 lei un [lic?mi se pare aberant de mult.Daca se verifica la timp plata nu mai era nevoie de o cheltuiala in plus. Va multumesc,cu Respect Racz Cristian
Raspuns din data de 23-06-2010 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra vă aducem la cunoștință faptul că, în urma verificărilor efectuate, numitul Racz Cristian, domiciliat în Arad, str. Episcopiei, nr. 19-21, nu figurează în evidența fiscală cu debite curente sau restante reprezentând creanțe bugetare locale, împotriva acestuia nefiind luate măsuri de executare silită.
Menționăm faptul că, referitor la procedura de executare silită, transmiterea adreselor de înființare a popririi către bănci nu este taxată cu suma de 15 lei plicul, iar suma cheltuită cu transmiterea adreselor de înființare a popririi nu este imputată debitorului, în ceea ce privește „refresh - ui" care trebuie dat pentru actualizarea plăților, menționăm faptul că programul informatic utilizat nu necesită această operațiune, plățile care se fac putând fi vizualizate de orice utilizator intern în timp real, limitând din acest punct de vedere posibilitatea erorilor care pot apărea la aplicarea măsurilor de executare silită.
De asemenea menționăm faptul că, în urma convorbirii telefonice avute în data de 25.05.2010, ora 10:24, între consilier Tiberiu Tiulea din cadrul Serviciului Urmărire Venituri și numitul Racz Cristian, având ca scop solicitarea unor date suplimentare de identificare, acesta a specificat faptul că plățile din data de 27.04.2010 au fost pentru debite restante la bugetul statului și au fost efectuate la Administrația Finanțelor Publice a municipiului Arad, adresele de înființare a popririi fiind întocmite de personalul autorizat din cadrul aceleiași instituții care, între timp, au rezolvat situația mai sus menționată și au deblocat conturile contribuabilului.
Compartiment Audiente
Sus

Intrebarea nr. 3187 din data: 26-04-2010 pusa de Iosif Benea :
·  Buna ziua. Am o intrebare.Sunt propietar 4 ha.teren arabil.Am dat in arenda cu,produse fix anuale,(nu la procent).Sunt obligat sa platesc inpozit pe venit.Multumesc.
Raspuns din data de 18-05-2010 :
Stimate domn,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra va comunicam urmatoarele:
Conform TITLULUI IX art. 248 din Hotararea nr. 44/2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, in activitatea de stabilire, control si colectare a impozitelor si taxelor locale nu este cuprins si impozitul pe venitul agricol. Ca urmare, pentru obtinerea informatiilor solicitate, petentul se poate adresa Administratiei Finantelor Publice.
Compartiment Audiente
Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Aprilie 2024

1
2
3
4
5
6
7
8
9
27




 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved